З В І Т

ДИРЕКТОРА

БАРАННІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ШТЕЮК ЛАРИСИ СЕРГІЇВНИ

ПО ПІДСУМКАМ РОБОТИ ЗА 2022 - 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, п. 3 наказу Міністерства освіти і науки від 23.03.2005 № 178, Положення про дошкільний навчальний заклад, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, я, Штеюк Лариса Сергіївна, директор закладу дошкільної освіти«Веселка»,( освіта повна вища педагогічна, педагогічний стаж 36 років), звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2022-2023 навчальний рік.

1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ


Бараннівський заклад дошкільної освіти «Веселкак» розпочав функціонування з вересня 1994 року.

Заклад знаходиться у комунальній власнос ті Крупецької сільської , управління освіти ,культури,туризму,молоді та спорту Крупецької сільської ради.

Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем. Режим роботи закладу 10.5 годин: з 8.00 до 18.30 .

Діяльність закладу здійснюється у відповідності до Законів України: Конституції України, Закону України « Про освіту», Закону України « Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, Санітарного регламенту, Статуту ЗДО , Колективного договору та інших розпорядчих документів.

Головною метою діяльності закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, виконання вимог Базового компонента, забезпечення умов для ефективного проведення освітнього процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.

Діяльність керівника закладу дошкільної освіти направлена на вирішення освітніх, методичних, адміністративних, фінансових, господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО.

2. Склад вихованців:

ЗДО має типове приміщення.

За проектною потужністю дошкільний заклад розрахований на 23 місць для дітей віком від 3-х років до 6 ( 7 ) років.

В очному режимі в ЗДО функціонувала 1різновікова група з наповнюваністю

14 дошкільнят .Різновікова група укомплектована згідно програмових та санітарно – гігієнічних вимог.

ЗДО має музичну залу, групова кімната,облаштована ігровими зонами, ігровий та спортивний майданчик.

Середньомісячне відвідування за навчальний рік склало 68 % .

2. Кадрове забезпечення

В закладі дошкільної освіти проводиться відповідна робота, направлена на забезпечення закладу кадрами.

У 2022- 2023 навчальному році трудовий колектив налічував 5працівників.).

Із них : 3 – педагогічні працівники;

2 – технічний персонал .

. Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи.

3. Організація освітньо-виховної роботи

Заклад дошкільної освіти здійснює освітньо - виховну діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний заклад, Статуту ЗДО, Базового компоненту дошкільної освіти, санітарного Регламенту. Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту в закладі у 2022-2023 навчальному році визначався освітньою програмою «Українське дошкілля» .Поряд з тим, усвоїй ороботі педагоги ЗДО ,використовуують інноваційні технології, нетрадиційні форми роботи під час проведення занять, св ят розваг.

Протягом навчального року всі педагоги ЗДО постійно підвищували педагогічну майстерність, приймаючи участь у роботі методичних об’єднань громади, педагогічних майстерень . Форми роботи в зв’язку з карантинними обмеженнями та воєнним станом переважно відбувалися в режимі онлайн (платформа ZOOM).

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечили такі форми методичної роботи:

семінари , педагогічні ради, засідання «круглого столу».

Проведені відкриті покази освітньо – виховної діяльності: педагоги ЗДО майстерно підготували і показали інтегровані заняття з підрозділу «Літературне образотворення» : «Народні родзинки для маленької дитинки» - використання забавлянок, примовлянок, колискових, казок, ігор-діалогів, жартівливих текстів у небилицях; казок, оповідань сучасних авторів згідно віку у поєднанні з інноваційним напрямом групи. На високому методичному рівні проведені заняття у таких вихователів: Загоруйко М.С.,Крушняк О.Д..

Відповідно до річного плану в ЗДО були проведені музичні свята та розваги . Свята та розваги в цьому навчальному році проводилися без участі батьків в зв’язку з карантинними обмеженнями та воєнним станом. Виключенням став тільки випускний ранок «Дитсадочку, прощавай» . У закладі проводилися виставки дитячих робіт, фотовиставки відповідно запланованих у річному плані тематик.

Проведено відкриті покази освітньо – виховної діяльності: педагоги ЗДО майстерно підготували і показали інтегровані заняття з підрозділу «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» : «Мовлення дитини « з використанням забавлянок, примовлянок, колискових, казок, ігор-діалогів, жартівливих текстів у небилицях; казок, оповідань сучасних авторів згідно віку . На високому методичному рівні проведені заняття у таких вихователів: Загоруйко М.С.,Крушняк О.Д.

Бараннівський ЗДО «Веселка» тісно співпрацює з Крупецьким ліцеєм ,адже саме туди йдуть отримувати середню освіту наші випускники..

З 01.05.2023. по 05.05. 2023 в ЗДО відбувся «Тиждень безпеки дитини». Під час підготовки до «Тижня безпеки дитини» проведено ряд заходів:видано наказ від. 24. 04.2023р. № «Про проведення «Тижня безпеки дитини» та «Дня цивільного захисту» в ЗДО у весняно-літній період 2023 року»; опрацьовано з працівниками ЗДО інструкцію з охорони праці з надання першої долікарської допомоги; проведено бесіди з педагогами: «Порядок зв’язку з екстреними службами», «Основні правила поведінки при виявленні маловідомих предметів»; 25.04.2023 року о 13.00 з педагогами відбувся круглий стіл, де обговорювалися питання: «Дії персоналу при виникненні НС», «Дії під час обстрілу та авіа ударів»; підготовлено матеріали по підрозділах: «Природа мати, коли ти добре знаєш її», «Вогонь-друг, вогонь - ворог», «Здорова дитина – щаслива родина»; 05.05.2023 року о 10.00 з дітьми було проведено розвагу «Відважні пожежники»; а також було проведено практичне заняття з вихователями ЗДО: «Тушіння пожежі первинними засобами пожежогасіння»; проведено навчальну евакуацію дітей з приміщення ЗДО; організовано виставку дитячих малюнків: «З вогнем не будемо жартувати – про небезпеку потрібно знати»; проведено роботу з батьками: - консультації (онлайн та офлайн) : «Тривожна валіза», «Склад медичної аптечки»; «Сімейний план дій при надзвичайних обставинах»; «Правила безпеки при загрозі терористичного акту», «Як забезпечити безпеку?»; поновлено інформаційні папки «Безпека дитини» .

4. Система роботи щодо соціального захисту дитини.

У 2022-2023 навчальному році виховувалися 5 діток пільгових категорій

( 1 дитина ,батько якої є учасником бойових дій, 2дітей з малозабезпечених сімей, 2 дітей з багатодітних сімей).

У ЗДО створено соціальний паспорт .

Адміністрацією закладу своєчасно оформляються та подаються до управління освіти клопотання та необхідні документи для отримання такими родинами пільгового харчування.

Надається методична і консультативна допомога сім'ям, забезпечується процес включення батьків у роботу з виховання, навчання та адаптації дитини.

5.Організація харчування

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305

« Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами від 28.07. 2021 № 786; Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах ( наказ МОН та МОЗ № 298/227 від 17.04.2006. Оснащення матеріально-технічної бази з організації харчування забезпечує оптимальні умови для прийому, зберігання, обробки і приготування продуктів харчування.

В закладі складаються примірні чотирьохтижневі меню на всі чотири сезони, які затверджуються директором та узгоджуються з начальником Дубенським районним управління ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області. Вартість харчування з 01.09.2022 року складає

25.00 грн, що становить50% від вартості харчування , 50% виплачується з бюджету сільської ради.

Станом на 01.06.2023 року у закладі харчуються безкоштовно 3 дітей , 2-х сплачують 50% від повної вартості харчування.

Питання організації харчування підлягають адміністративному контролю, результати обговорюються на виробничих нарадах, педагогічних радах.

6. Медичне обслуговування дітей

В ЗДО створено оптимальні умови для проведення медичної, профілактичної, фізкультурно - оздоровчої роботи. Медична й профілактично-оздоровча робота здійснюється відповідно до річного плану роботи закладу дошкільної освіти. З метою пропагування здорового способу життя в закладі з дітьми та батьками проводиться санітарно-просвітницька робота. На постійному контролі у адміністрації ЗДО знаходиться дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов утримання дітей . На жаль , станом на 01.06.2023 року в закладі посада сестри медичної старшої вакантна.

7. Управлінська діяльність директора ЗДО

Директор ЗДО підпорядковується безпосередньо начальнику управління освіти культури туризму молоді та спортуКрупецької сільської ради.. У своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України « Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, рішеннями Уряду, розпорядженнями засновника, наказами управління освіти і науки, правилами і нормами з охорони праці, Статутом закладу, Колективним договором. Безпосереднє керівництво здійснює управління освіти,культури ,туризму молоді та спорту Крупецької сільської ради. . Управлінські рішення та дії керівника ЗДО були спрямовані на виконання таких завдань:

1. Організація діяльності колективу щодо надання освітніх послуг населенню відповідно до статуту ЗДО.

2. Комплектування різновікової групи на 1вересня 2022 – 2023 навчального року дітьми та кадрами.

4. Облаштування найпростішого укриття та забезпечення його належного санітарного стану .

5.Забезпечення умов для безпечного перебування дітей у ЗДО, ефективного проведення освітнього процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.

6. Організація харчування .

7.Вирішення освітніх, методичних, адміністративних, фінансових, господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО.

8. Сприяння підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

9. Створення сприятливого емоційно – психологічного клімату у колективі ЗДО, забезпечення умов для фізичного та психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.

10. Організація дистанційної роботи педагогічних працівників.

11. Організація різних форм співпраці з батьками.

Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу нашого закладу. Цьому сприяє власний сайт, сторінка у фейсбук.

8. РОБОТА ПО ЗМІЦНЕННЮ МАТЕРІАЛЬНО - ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗДО

У 2022-2023 навчальному році всі кошти направлені на : створення належних безпечних умов перебування дітей у ЗДО, дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

9. Організація роботи з сім’ями вихованців

Взаємодія з сім’ями вихованців є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в організації освітньо – виховної роботи з дітьми. Заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та навчання дітей. Педагогічний колектив використовував для цього різні активні форми співпраці :

- батьківські збори;

- виставки робіт дітей , батьків та вихователів,

- участь батьків у підготовці та проведенні свят ,

- онлайн – спілкування з допомогою вайбер, спілкування у групах .

Дякую родинам наших вихованців за допомогу в організації освітньо – виховного процесу , за створення затишку на території та у приміщенні ЗДО.

10. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я дітей та працівників

В закладі організовано триразове харчування дітей. Всі діти ЗДО отримали новорічні подарунки.

В закладі функціонує найпростіше укриття для учасників освітнього процесу. Педагогічним колективом проводиться планомірна і систематична робота по забезпеченню безпеки життєдіяльності дітей. У річному плані роботи в розділі « Охорона життя і здоров’я дошкільників» розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму. Розроблений та затверджений в ЗДО план заходів , спрямованих на запобігання та протидію булінгу..

Інформація про виконану роботу висвітлюється на сайті закладу. Вихователі в вайбері для батьків вихованців розміщували цікаву інформацію з питань безпеки дитини та профілактики булінгу: розвивальні мультфільми, відео-заняття, консультації он-лайн , пам’ятки тощо

Працівники ЗДО двічі на рік проходять медичний огляд.

Всі працівники, які хворіють, отримують згідно листків непрацездатності допомогу по тимчасовій втраті працездатності.

Всі працівники мають щорічну відпустку з виплатою оздоровчих .

11. Соціальна активність дошкільного закладу

Працівники дошкільного закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня.

09.03.2023 року у ЗДО проведено тематичне музичне заняття «Шевченкові твори сяють як зорі» .

До великодніх свят проведено розвагу « Весна – красна писанок принесла»

12.05.2023 року проведено свято вшанування Дня матері.

18.05.2023 року - флешмоб до Дня вишиванки.

Колектив брав участь у зборі носків, продуктових наборів, овочів, медикаментів для ЗСУ, які оголошувало управління освіти і науки;

2022-2023 навчальний рік дійсно виявився роком викликів та бар'єрів.

Але я з задоволенням хочу констатувати, що ми вижили, достойно його прожили та успішно дійшли до фінішу. Вистояли осінь. Працювали з постійними відключеннями світла, бігали в укриття. Я вдячна всім працівникам закладу за роботу.

Я вдячна всім батькам, які допомагали та допомагають нам створювати затишок та комфорт для дітей, все те, без чого неможливо надати якісну дошкільну освіту нашим вихованцям .

Продовжуємо сіяти вічне, добре, мудре. Продовжуємо віддавати тепло сердець, любов та ласку нашим найкращим дітям.

Колектив працює і буде працювати надалі згідно свого кредо

« Роби велике, поки воно ще мале, тому що, все велике починається з малого» ( Сенека) .

Кiлькiсть переглядiв: 79

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.